Srednja škola "Vladimir Gortan" Buje

Što vam je najvažnije u školi?

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Ispis statistike od 1. 12. 2014.

Izlet u Padovu i Veronu
Autor: Petra Bošnjak, 30. 3. 2015.

Učenice II.d Eva Šimec, Helena Fodor, Samanta Duvnjak i Ivona Flego napisale su kratake izvještaje s izleta u Padovu i Veronu.

EVA ŠIMEC

U petak,20.3.2015. godine u ranojutarnjim satima krenuli smo na izlet u Padovu i Veronu.

Prvo odredište nam je bila Padova. Grad pun značajnih sveučilišta, fakulteta i bolnica s izvrsnim osobljem, te s bogatom kulturnom baštinom. Posjetili smo trg Prato della Valle, koji je ujedno i drugi trg po veličini u Europi, baziliku Svetog Antuna i starogradsku jezgru. Nakon toga smo imali slobodno vrijeme za razgled grada. U podne smo posjetili Capellu degli Scrovegni i čuli zanimljivu priču o njezinoj izgradnji.

Zatim smo se uputili autobusom do Verone. To je grad s četiri mosta od kojih jedan potječe još iz rimskog doba, dvorcem i 48 crkava. Tamo smo posjetili Piazza dellle erbe, amfiteatar koji je drugi po veličini u svijetu i Julijinu kuću.

Nakon posjeta Verone skupili smo se i krenuli prema autobusu. Vratili smo se kućama u 23 sata.

Na izlet su nas vodili profesorica hrvatskog jezika Dunja Janko i profesor povijesti Aljoša Sirotić. Zahvaljujemo im se na tako dobrom izletu.

Eva Šimec II.d

HELENA FODOR

Dana 20.3.2015. krenuli smo na izlet Padova – Verona. Krenuli smo u 5 u jutro iz Umaga. Prošli smo slovensku granicu i kroz Sloveniju smo nastavili dalje prema Italiji.

U Padovu smo došli u 9,15. Tamo smo prvo otišli na drugi najveći trg na svijetu Prato della Valle, a kasnije smo otišli u baziliku sv. Antuna Padovanskog. Zatim smo imali sat vremena slobodnog vremena. Vidjeli smo mnogo mladih ljudi, koji su me oduševili svojim stilovima.  Svatko je imao svoj stil odijevanja i ponašanja, svi su različiti i time su posebni. Bila sam ugodno iznenađena time. U Padovi smo još vidjeli Capellu degli Scrovegni.

Zatim smo krenuli u Veronu gdje smo prošli kroz Piazza delle Erbe gdje stvarno ima sve i svašta. Otišli smo do amfiteatra te kasnije do Julijine kuće. Kada smo razgledavali Julijin muzej, imali smo slobodno sat i pol vremena. Oko sedam sati smo krenuli prema Umagu.

Kroz cijeli izlet pratio nas je smijeh i veselje. Atmosfera je bila odlična i vrlo opuštena. Bili smo umorni, ali to nam nije pokvarilo raspoloženje. Na izletu su nas pratili profesori Aljoša Sirotić  i Dunja Janko te vodič Miran.

Naša razrednica, profesorica Dunja Janko cijeli izlet nas je fotografirala u svim mogućim pozama i situacijama a profesor Aljoša Sirotić čuvao nas je „kao oko u glavi“.

Izlet mi se svidio te bi ga rado ponovila. Bilo je odlično.

Helena Fodor, II.d

SAMANTA DUVNJAK

Dana 20.3.2015. u 5,00 h krenuli smo za Padovu. Tamo smo došli oko 9,15 i otišli na trg koji je drugi najveći u Europi. Ondje je bilo mnogo djece i odraslih jer su svi iščekivali pomrčinu sunca. Zatim smo pješačili do bazilike sv. Antuna Padovanskog koja me se jako dojmila. Veoma je velika, ukrašena, bogato nekako izgleda.  Svaki oltar je drugačiji, jako zanimljivo. U Padovi smo imali 45 minuta slobodnog.

Uputili smo se u Veronu, naravno u pratnji naše razrednice Dunje Janko i profesora Aljoše Sirotića. Ondje smo šetali po mostovima do našeg odredišta, a to je trg gdje je bila kost od kita. Zatim smo otišli do drugog najvećeg amfiteatra na svijetu. Impresivno. Išli smo do Julijinog balkona gdje smo bili slobodni. Povratak doma u 18.30 h.

Samanta Duvnjak, II.d

IVONA FLEGO

U petak 20.3.2015. u 5,20 iz Buja smo krenuli prema Padovi. Vožnja je bila duga ali zanimljiva. kada smo stigli prvo smo išli razgledati trg Prato della Valle koji je vrlo velik i lijep. Na njemu je bilo puno ljudi iz raznih zemalja. Na trgu smo također kroz teleskop gledali pomrčinu sunca. Poslije smo posjetili crkvu svetog Antuna. Ona je vrlo lijepa i raskošna. Nakon toga imali smo slobodno vrijeme te smo se vratili na trg. Onda smo otišli u Capellu degli Scrovegni.

Oko 14,30 krenuli smo prema Veroni. U Veroni smo posjetili Piazzu delle Erbe gdje je bila vrlo velika tržnica. Poslije smo posjetili amfiteatar  koji je drugi najveći na svijetu. Nakon toga išli smo pogledati kuću od Julije koja je vrlo lijepa i vidjeli smo njezin slavni balkon. Poslije smo prošetali starogradskom jezgrom. Na kraju smo imali sat i pol slobodnog vremena te smo otišli u park.

U 19,00 sati krenuli smo autobusom prema Bujama. U 23,00 sata stigli smo u Buje.

Izlet su nam organizirali profesorica hrvatskog jezika Dunja Janko i profesor povijesti Aljoša Sirotić.